Deege's Blogger
Monday, June 30, 2003
  Well, it's early Monday morning. Today is the day of the Metal Sludge Xtravaganza tour in Cleveland. I'm probably going, even though I hate both bands...Faster Pussycat and Enuff Z Nuff. LOL Oh well, it's all in the name of Sludge, I gotta go!
Aje got me into Homestarrunner. Strongbad Emails are the shit! There had BETTER be a new one today, goddammit! LOL
I miss Aje so much! I can't wait until she has some time to hang out. Really looking forward to it.
I am watching the movie "Challenger." This is just a guess, but I bet I know how it ends. KA-POW!
Well, I gotta start cleaning my room and shit. Adios, amigos. (translation: Fuck-off, friends!)
 
Wednesday, June 11, 2003
  Done with school. Felt sick all day but now it went away. That's wierd. I'm bored as hell. Well, not recording Saturday with 5KS now, they are unable to come, so it'll be a few weeks before I can work more on that. my cousin Brent wants me to start recording his band "Possum Sandwich" soon. That outta be a hoot. They're pretty kickass so it'll be fun. Well I can't think of much else to type and nobody reads this anyway. 
Monday, June 09, 2003
  Sup homeslice? (like anyone actually reads this)! Got everything done but vocals for the NNG......gotta do more guitars and bass for 5KS soon (saturday i think)....That's gonna sound fucking slamming. Can't wait to finish em both, looking forward to the finished products. Ran into Diana and Aje at Walmart today! Was there buying rolling papers....not for weed, for pennies. LOL I had 24.50 in change, 21 of which was all pennies! amazing! LOL 
Wednesday, June 04, 2003
  I woke up at like 3 or 4 AM not breathing and had to sit up and try to get a breath. That was wierd. All is cool though. I LOVE this new Metallica album. Definatly buying this thing tomorrow. I am recording guitars today for a local punk band the NNG....hopefully that goes smoothly. It should...Anyway, I'm gonna listen to this Metallica some more. "Hate me now!!!!! Trapped All Within My Hands....Hate Me Now, Kill all within my hands, agaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn!!!" LOVE IS CONTROL! I'LL DIE IF I LET GOO!!!!!!! FUCK YEAH! 
Tuesday, June 03, 2003
  I've been listening to new live Metallica songs from the St. Anger DVD.....awesome awesome shit. I don't know why they picked the title track as the single, because that song is St. Awful. The rest of it is shaping up to be fucking AWESOME. Can't wait, I'm definatly buying this album Thursday. Pretty cool that they pushed the release date up 5 days and are releasing it on a Thursday even though all albums traditionally come out on Tuesdays. I don't know what's up with AIM. either it's not working right or Aje has ignored me all day and not even said "hello" or "I'm too busy to talk right now"...at this point I have no idea which it is. I hope it's AIM but somehow I doubt it, as everyone else seems to get my messages just fine. Makes me feel pretty shitty. I remember the back of her senior picture that she wrote "i'll always be here to remind you how great you are." gee thanks. I feel wonderful. Makes me feel about as great as a root canal. I hate being nothing to someone who's so much to me. I need to sleep or something. 
This is the place where I post my random nightly thoughts when I can't sleep (usually every night)...

ARCHIVES
05/01/2003 - 06/01/2003 / 06/01/2003 - 07/01/2003 / 07/01/2003 - 08/01/2003 / 08/01/2003 - 09/01/2003 / 09/01/2003 - 10/01/2003 / 10/01/2003 - 11/01/2003 / 11/01/2003 - 12/01/2003 / 12/01/2003 - 01/01/2004 / 01/01/2004 - 02/01/2004 / 02/01/2004 - 03/01/2004 / 04/01/2004 - 05/01/2004 /


Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Powered by Blogger